Sprostowanie do artykułu „Odrodzić Polskę” (Nasz Dziennik z 7 listopada 2012 roku)

15.11.2012
W dniu 9 listopada br. p.o. rzecznika prasowego Monika Bąk zwróciła się do Ewy Nowiny-Konopki, redaktora naczelnego "Naszego Dziennika" o opublikowanie sprostowania informacji zawartych w artykule Małgorzaty Rutkowskiej "Odrodzić Polskę”.
Logo KRRiT

Oto tekst sprostowania:

Sprostowanie


Jest nieprawdą, że odmawiając w 2011 roku Telewizji Trwam miejsca na pierwszym multipleksie Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji złamała prawo. Aby podtrzymać swoją tezę autorka artykułu powołuje się jedynie na zdanie odrębne do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z 25 maja 2012 roku sędziego Andrzeja Wieczorka. Tymczasem Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę fundacji Lux Veritatis na decyzję Krajowej Rady Radiofonii Telewizji uznając, że KRRiT nie złamała prawa. Sąd zbadał stronę formalną decyzji administracyjnej i jej zgodność z przepisami i utrzymał w mocy decyzję KRRiT.


p.o. rzecznika prasowego

Monika Bąk

 

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie