Sprostowanie do artykułu „Domiar za wolne słowo” (Nasz Dziennik z 2 listopada 2012 roku)

15.11.2012
W dniu 6 listopada br. p.o. rzecznika prasowego Monika Bąk zwróciła się do Ewy Nowiny-Konopki, redaktora naczelnego "Naszego Dziennika" o opublikowanie sprostowania informacji zawartych w artykule Macieja Walaszczyka pt. ”Domiar za wolne słowo”.
Logo KRRiT

Oto tekst sprostowania:

Sprostowanie


Jest nieprawdą, że nowelizacja Ustawy o  Radiofonii i Telewizji w zakresie opłat koncesyjnych oznacza, że „dla Radia Maryja opłata za koncesję może wynieść 19 milionów złotych, a dla Telewizji Trwam - 26 milionów złotych, czyli łącznie 45 milionów złotych”.


Radio Maryja jako nadawca społeczny zwolniony jest z opłaty koncesyjnej, a Telewizja Trwam posiada koncesję satelitarną. Jednorazowa opłata za tego typu koncesję dla Telewizji Trwam wynosi 10 tysięcy złotych.
Nowelizacja Ustawy o Radiofonii i Telewizji w zakresie opłat koncesyjnych, która wkrótce wejdzie w życie nie zmienia wysokości opłat dla Radia Maryja i Telewizji Trwam. Radio Maryja  nadal jako nadawca społeczny zwolnione jest z opłaty koncesyjnej, a  koncesja satelitarna dla Telewizja Trwam w lipcu tego roku została przedłużona na kolejne 10 lat i opłata wyniosła 10 tysięcy złotych.
 

p.o. rzecznika prasowego

Monika Bąk

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie