Sprostowanie informacji zawartej 15 marca br. w "Naszym Dzienniku"

19.04.2012
W dniu 16 kwietnia br. Zespół Rzecznika Prasowego KRRiT zwrócił się do Ewy Nowiny-Konopki, redaktora naczelnego "Naszego Dziennika" o opublikowanie sprostowania informacji zawartych w artykule "Polonia pisze do Dworaka".

Tekst sprostowania:

SPROSTOWANIE

 

Nie jest prawdą, że decyzja dotycząca zawartości mux-1 została „podjęta z pominięciem prawa oraz własnych przepisów ustalonych przez KRRiT”. Postępowanie KRRiT w procesie koncesyjnym zostało przeprowadzone zgodnie z zapisami ustawy o radiofonii i telewizji, rozporządzeniem KRRiT z dnia z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie zawartości wniosku o udzielenie koncesji oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach udzielania i cofania koncesji na rozpowszechnianie i rozprowadzanie programów radiofonicznych i telewizyjnych oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

 

 

Zespół Rzecznika Prasowego KRRiT

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie