Sprostowanie publikacji zamieszczonej w „Tygodniku Powszechnym"" 9 listopada 2014 roku

13.11.2014
Rzecznik Prasowy Katarzyna Twardowska zwróciła się do Piotra Mucharskiego, Redaktora Naczelnego „Tygodnika Powszechnego" o opublikowanie sprostowania informacji z 9 listopada 2014 r.
Sprostowanie

Na podstawie art. 31a Ustawy Prawo prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartej w artykule „Słuszny sprzeciw kosztuje”, opublikowanym 9 listopada 2014 w „Tygodniku Powszechnym”.

Sprostowanie:

Nieprawdą jest, że „Wykorzystując dostępne procedury i nacisk społeczny, do czego miał święte prawo, o. Rydzyk wywalczył dla Telewizji Trwam miejsce na multipleksie".

Prawdą jest, że „Wnioski koncesyjne Fundacji Lux Veritatis, niezależnie od stosowanych form nacisków, zostały rozpoatrzone przez KRRiT zgodnie z obowiązującym prawem, na równych zasadach, tak jak wnioski wszystkich uczestników konkursu."


 
 
                                                                                                                                                           
Katarzyna Twardowska

Rzecznik Prasowy

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie