Sprostowanie publikacji zamieszczonej w "Naszym Dzienniku" 10 października 2014 roku

03.11.2014
Rzecznik Prasowy Katarzyna Twardowska zwróciła się do Ewy Nowiny-Konopki, Redaktor Naczelnej "Naszego Dziennika" o opublikowanie sprostowania informacji z 11 października 2014 r.
baner gazety
Sprostowanie
 
Na podstawie art. 31a Ustawy Prawo prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartych w artykule „Taśmowe szykany”, opublikowanym 10 października 2014 w „Naszym Dzienniku”.

Sprostowanie:

Nieprawdą jest, że „Cóż to za katolickie radio, które nie może mówić o działalności katolickich uczelni (..). KRRiT uznała to za niedozwoloną reklamę, podczas gdy żadnej reklamy tu nie było.”

Prawdą jest, że „Media katolickie, tak samo jak wszyscy nadawcy podlegają ustawie o radiofonii i telewizji. Art. 16c ustawy o rtv mówi, że zakazane są: ukryte przekazy handlowe, lokowanie produktów i lokowanie tematów.”

Nieprawdą jest że „ Jan Dworak, wydając Fundacji decyzję koncesją, wiedział o braku możliwości jej wykorzystania przez 9 miesięcy, a mimo to pobrał za ten okres opłatę.”

Prawdą jest, że „opłata za rozszerzenie koncesji jest należna w pełnej wysokości i nie podlega zmniejszeniu z uwagi na faktyczny okres jej wykonywania.”
                                                                                                                            
Katarzyna Twardowska
 
Rzecznik Prasowy

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie