Sprostowanie publikacji zamieszczonej na portalu wPolityce.pl 10 października 2014 roku

03.11.2014
Rzecznik Prasowy Katarzyna Twardowska zwróciła się do Marzeny Nykiel, Redaktor Naczelnej portalu wPolityce.pl o opublikowanie sprostowania informacji z 10 października 2014 r.
baner gazety
Sprostowanie

Na podstawie art. 31a Ustawy Prawo prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartej w artykule „Kraj w potrzebie, a Ty nie wstajesz i nie…”, opublikowanym 10 października 2014 na portalu „wPolityce.pl”.

Sprostowanie:

Nieprawdą jest, że „KRRiT żelazną ręką egzekwuje kary, ale tylko od ojca Rydzyka. I to za co – informowanie o uczelni toruńskiej”.

Prawdą jest, że „Za złamanie art.16c pkt 1 ustawy o radiofonii i telewizji, czyli nadania ukrytego przekazu handlowego ukarano również Telewizję Polsat, Agencję Radiowo Telewizyjną FAMA oraz Telewizję Polską S.A.”.
                                                                                                                            
Katarzyna Twardowska
 
Rzecznik Prasowy

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie