Sprostowanie artykułu w „Newsweeku" (22-26 kwietnia 2013 r.)

06.05.2013
W dniu 26 kwietnia 2013 r. Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Jan Dworak zwrócił się do Tomasza Lisa redaktora naczelnego „Newsweek” o opublikowanie sprostowania informacji zawartych w artykule Wojciecha Cieśli i Violetty Krasnowskiej-Sałustowicz „Układ oskarżonych i sponsorów".
Logo KRRiT

Oto tekst sprostowania:

„Autorzy artykułu „Układ oskarżonych i sponsorów" („Newsweek”, 22-26 kwietnia br.) wspominając o mojej interwencji w sprawie Andrzeja Długosza u prokuratora krajowego, nie wyjaśniają, że był to przewidziany prawem list poręczający (Art.272 kpk). Bez tego wyjaśnienia czytelnicy mogą zrozumieć, że podjęte przeze mnie działania mogły być niezgodne z prawem.”

Z poważaniem,

Jan Dworak

 

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401

tel. 22 597 31 01
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie