OSWIADCZENIE z 1 marca 2010 roku
Przewodniczacego KRRIiT w zwigzku z publikacjg w miesi¢czniku Press

pt. Latwiej kazac nii pokazad.

W zwiazku z artykulem Latwiej kazac¢ niz pokazac, autorstwa Patrycji
Dembskiej 1 Joanny Sedek, oswiadczam, iz zawarte sa tam nieprawdziwe
informacje, dotyczace braku mojej odpowiedzi na pytanie miesigcznika
zwigzane z wypelnianiem przeze mnie obowiazku optacania abonamentu rtv.

Oswiadczam, iz o$wiadczenie o ptaceniu abonamentu wraz z kopia
dokonanego przelewu za caty 2009 rok 1 listem do redakcji Press, przekazalem
5 lutego 2010 roku autorce artykutu. W liscie tym wyrazitem takze nadzieje, iz
dziennikarze miesigcznika Press — pisma branzy medialnej — rowniez dopetniaja
tego obowiazku 1 poinformuja o tym Czytelnikdéw.

W zwiazku z powyzszym informacja zawarta w artykule, iz ,,sposrod
wszystkich Cztonkéow KRRiT nie odpowiedzieli nam Tomasz Borysiuk i Witold
Kolodziejski” jest nieprawdziwa.

Do redakcji miesigcznika Press skieruje w trybie ustawy Prawo prasowe

zadanie sprostowania tej nieprawdziwej informacji.

Przewodniczacy
Krajowej Rady Radiofonii 1 Telewizji

Witold Kotodziejski



