
 
 
 

OŚWIADCZENIE z 1 marca 2010 roku  

Przewodniczącego KRRiT w związku z publikacją w miesięczniku Press  

pt. Łatwiej kazać niż pokazać.  

 
 

 
 

W związku z artykułem Łatwiej kazać niż pokazać, autorstwa Patrycji 

Dembskiej i Joanny Sędek, oświadczam, iż zawarte są tam nieprawdziwe 

informacje, dotyczące braku mojej odpowiedzi na pytanie miesięcznika 

związane z wypełnianiem przeze mnie obowiązku opłacania abonamentu rtv.  

Oświadczam, iż oświadczenie o płaceniu abonamentu wraz z kopią 

dokonanego przelewu za cały 2009 rok i listem do redakcji Press, przekazałem 

5 lutego 2010 roku autorce artykułu. W liście tym wyraziłem także nadzieję, iż 

dziennikarze miesięcznika Press – pisma branży medialnej – również dopełniają 

tego obowiązku i poinformują o tym Czytelników.  

W związku z powyższym informacja zawarta w artykule, iż „spośród 

wszystkich Członków KRRiT nie odpowiedzieli nam Tomasz Borysiuk i Witold 

Kołodziejski”  jest nieprawdziwa.  

Do redakcji miesięcznika Press skieruję w trybie ustawy Prawo prasowe 

żądanie sprostowania tej nieprawdziwej informacji.  

 

 

 

        Przewodniczący 
Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji 

 

 

Witold Kołodziejski 


